Regulamin sklepu z pościelą https://ochraniacz-na-materac.pl

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem https://ochraniacz-na-materac.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep https://ochraniacz-na-materac.pl jest prowadzony przez firmę:
POŚCIELPOL sp z o.o.
26-600 Radom 
ul. Kozienicka 203/1
Nip. 796-299-32-26
tel: 503-454-218

Bank: mBank
Numer konta:  14 1140 2004 0000 3102 7955 6972
Wpłata na firmę: POŚCIELPOL


3. Adres do korespondencji:
j.w.
4. Umowa sprzedaży zawierana jest zgodnie z prawem polskim, językiem umowy jest język polski. Zakup w sklepie internetowym https://ochraniacz-na-materac.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

5. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia oraz celach ewentualnych reklamacji lub ułatwienia złożenia kolejnych zamówień. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania lub ich usunięcia.

II. Procedura składania i realizacji zamówień w sklepie z pościelą https://ochraniacz-na-materac.pl

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "realizuj zamówienie". 
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

6. Firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym https://ochraniacz-na-materac.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

8. Firma wystawia fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

9. Firma prowadzi sprzedaż tylko wysyłkową.

10. Wysyłka za granicę Polski jest możliwa dopiero po akceptacji telefonicznej zamówienia i zaksięgowaniu wpłaty na koncie (brak możliwości płatności przy odbiorze). Również koszt wysyłki może być inny zależnie od przewoźnika.
11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności finansowej za niedostarczenie przesyłki z powodu błędnie podanego adresu przez zamawiającego, ponowna wysyłka towaru odbywa się na koszt kupującego.
12. Klient jest obowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania i produktu, lub jego braku należy sporządzić protokół uszkodzenia w obecności kuriera.
13. Dostawa zamówionego przez Klienta towaru na terenie Polski realizowana jest na koszt Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej w zależności od dokonanego przez Klienta wyboru. Koszt dostarczenia zamówionego towaru na terytorium Polski wynosi (niezależnie od liczby zamówionych produktów):
Kurier 48: od 9,90 zł
Kurier 48: 19,90 zł (przesyłka za pobraniem)

III. Zwroty towarów

1. Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedł Konsument w posiadanie zamówionego towaru (lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru). Liczy się data dostarczenia towaru a nie data złożenia zamówienia. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 10 dni. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy oraz zwroty towaru prosimy przesłać na adres:
26-634 Małęczyn
ul. Bankowa 37
przed upływem terminu, opisanego powyżej (przy czym wystarczy wysłanie oświadczenia przed tym terminem) w formie pisemnej lub za pomocą poczty elektronicznej i wyrażać wolę odstąpienia od Umowy. W oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy należy wpisać imię i nazwisko, pełny adres pocztowy, numer konta do zwrotu oraz numer zamówienia, telefonu i adres e-mail (o ile są dostępne).
Piszemy jeszcze raz -  prosimy nie wysyłać korespondencji ani zwrotów na adres 26-600 Radom ul Kozienicka 203/1 jest tam siedziba główna firmy i nikt z firmy nie odbiera tam paczek, przesyłka może wrócić do Ciebie jeśli zostanie awizowana, jeśli zostanie pozostawiona bo czasem kurier lub listonosz zostawia paczkę bez podpisu to też na Twoją odpowiedzialność, dlatego prosimy wysyłać paczki na adres ul. Bankowa 37 kod pocztowy 26-634 Małęczyn. 
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zakupionego towaru oraz zwrot kosztów wysłania towaru jednak nie większy niż najtańsza dostępna opcja wysyłki na sklepie internetowym https://ochraniacz-na-materac.pl . Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sklep internetowy https://ochraniacz-na-materac.pl zobowiązuje się do zwrotu pieniędzy za zakupiony towar w przeciągu 10 dni od daty odbioru przesyłki. Pieniądze zwracane są przelewem na wskazany przez klienta rachunek bankowy. Reklamacje oddalone odsyłane są Nabywcy na jego koszt wraz z uzasadnieniem.

2. Nie przyjmujemy zwrotów oraz nie dokonujemy wymiany towarów :
- po w/w terminie
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych

WAŻNE: Produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane wyłącznie z powodu wady jakościowej lub niewłaściwego ich wydania zgodnie z art. 96 ust.6 ustawy z dnia 6.09.2011r. Prawo Farmaceutyczne(t.j. Dz.U. z 2008 r Nr 45 poz.271 z późniejszymi zmianami). 

3. Pamiętaj aby podać nam numer konta na który ma być dokonany przelew za towar oraz imię i nazwisko szczególnie jeśli towar nie ma być wymieniony na inny lub kiedy płatność została wykonana z innego konta, zwrotów pieniędzy nie realizujemy przekazem pocztowym tylko na konto bankowe.
4. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
5. Kupujący ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby tego dokonać w sklepie stacjonarnym. Jeżeli towar nie spełnia jego wymagań, nie może używać zakupionej rzeczy dowolnie. 
6. Zgłaszający reklamację może też dochodzić swych praw na zasadach ogólnych korzystając z sądowych metod dochodzenia roszczeń, a w przypadku zgody obu stron – również z pozasądowych metod rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Prawo odstąpienia od umowy: mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy
7. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami - na podstawie art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121) - strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi.


Regulamin bonów rabatowych

1. Bon rabatowy przesyłany jest wyłącznie na adres email i przeznaczony jest do jednorazowego wykorzystania.
2. Czas trwania promocji oraz możliwości wykorzystania wszystkich bonów rabatowych rozpoczyna się z dniem wysłania bonu rabatowego i jest on ważny przez 60 dni i czas jego ważności nie może zostać przedłużony.
3. Bon rabatowy otrzymywany drogą mailową ze strony https://ochraniacz-na-materac.pl nie jest środkiem płatniczym, a przyrzeczeniem rabatu przy zachowaniu określonych warunków niniejszego Regulaminu.
4. Żaden bon rabatowy otrzymywany drogą mailową ze strony https://ochraniacz-na-materac.pl nie podlega wymianie na środki pieniężne, upoważnia natomiast do otrzymania rabatu przy zakupach na tylko na stronie https://ochraniacz-na-materac.pl
5. W przypadku gdy cena towarów nabywanych przez klienta z wykorzystaniem bonu rabatowego otrzymanego drogą mailową ze strony https://ochraniacz-na-materac.pl będzie wyższa od wartości Bonu, Klient zobowiązany będzie dopłacić różnicę.
6. Bon rabatowy otrzymywany drogą mailową ze strony https://ochraniacz-na-materac.pl nie jest akceptowany w innych punktach handlowych, w tym w sklepach współpracujących oraz sklepach sieci poza granicami Polski.
7. Reklamacje towarów zakupionych przy wykorzystaniu bonu rabatowego otrzymanego drogą mailową ze strony https://ochraniacz-na-materac.pl podlegają identycznym procedurom jak reklamacje produktów zakupionych bez wykorzystania Bonów rabatowych.
8. W przypadku uznanej reklamacji, i kiedy nie ma możliwości naprawy lub zamiany, Klient otrzymuje zwrot kwoty przypisanej na paragonie do reklamowanego produktu.
9. Informacje o trwającej promocji dostępne są na stronie internetowej https://ochraniacz-na-materac.pl
10. Firma POŚCIELPOL ani sklep internetowy https://ochraniacz-na-materac.pl nie ponosi odpowiedzialności za bony rabatowe, które zostały utracone, skasowane ze skrzynki email, nie będzie możliwa ich wysyłka z przyczyn technicznych lub ich czas ważności minął po ich wydaniu Klientowi. W takich przypadkach duplikaty nie będą wydawane - jeśli nie otrzymają Państwo drogą mailową bonu rabatowego prosimy o kontakt.
11. W wypadku utraty, skasowania, zniszczenia lub kradzieży Bonu rabatowego otrzymanego ze sklepu internetowego https://ochraniacz-na-materac.pl Klientowi nie przysługują wobec firmy POŚCIELPOL żadne roszczenia.
12. Bon rabatowy wydawany jest wyłącznie w sprzedaży internetowej przez sklep internetowy https://ochraniacz-na-materac.pl
13. Firma POŚCIELPOL zastrzega sobie prawo w każdej chwili do zakończenia wysyłania bonów rabatowych i tym samym zakończenia promocji na bony rabatowe bez podania przyczyny

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez e-mail zanim kupisz jeśli czegoś nie jesteś pewien - pamiętaj jesteśmy do Twojej dyspozycji



Sposoby wysyłki, formy transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dostawy są realizowane w ciągu 1-5 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Towar wysyłany jest na terenie Polski - Kurierem lub Pocztą Polską. 
Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka ekonomiczna lub lotnicza.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.  
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

KOSZTY DOSTAWY:

ZAWSZE UWARUNKOWANE SĄ OD WAGI ZAMÓWIENIA ORAZ SPOSOBU PŁATNOŚCI NP:

POCZTA POLSKA ZA POBRANIEM CZY KURIER PO OTRZYMANIU PRZELEWY LUB INNE

NAJNOWSZE CENY POJAWIAJĄ SIĘ W TRAKCIE REALIZACJI ZAMÓWIENIA PRZEZ KLIENTA AUTOMATYCZNIE

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia wydania towaru. Koszty odsyłania rzeczy co do zasady ponosi kupujący.

Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta klient, który odstąpił od umowy zawartej na odległość, musi zapłacić za zwrot towaru. Przykładowe bezpośrednie koszty zwrotu towaru:
- opłata za nadanie przesyłki do przedsiębiorcy,
- koszty opakowania przesyłki,
- kosztu przejazdu do przedsiębiorcy, jeśli konsument zdecydował się osobiście zwrócić towar.

W dwóch przypadkach zwrot towaru obciąża przedsiębiorcę (ponosi on także koszty bezpośrednie):

-gdy przedsiębiorca zgodził się ponieść koszty odesłania rzeczy (np. w regulaminie sklepu albo promocji informował o „darmowym zwrocie”),

- gdy przedsiębiorca przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia kosztów w razie zwrotu rzeczy.

Zobacz więcej: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-zwrot-towaru-do-sklepu-internetowego-o-czym-trzeba-pamietac